LIETOŠANAS NOTEIKUMI
1. Vispārīgie noteikumi
1.1. SIA "Elektro GM", reģistrācijas Nr. 40203167624, juridiskā adrese: Krustpils iela 149B, Rīga, LV-1063 (turpmāk – Internetveikals), nodrošina mājaslapā pieejamo saturu un sniedz preces/pakalpojumus saskaņā ar šiem Lietošanas noteikumiem.
1.2. Ja patērētājs, izmantojot mājaslapu, iegādājas preces/pakalpojumus, šāda vienošanās tiek uzskatīta par Distances līgumu un ir pakļauta Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem, tai skaitā:
-
Patērētāju tiesību aizsardzības likumam,
-
Ministru kabineta noteikumiem Nr. 255 "Noteikumi par distances līgumu",
-
citiem piemērojamiem normatīvajiem aktiem.
2. Pirkumu veikšana
2.1. Internetveikalā pieejamo preču cenas un specifikācija ir norādītas blakus katram produktam.
2.2. Lai veiktu pasūtījumu, klients:
-
pievieno izvēlētās preces iepirkumu grozam,
-
aizpilda pasūtījuma informāciju,
-
izvēlas piegādes veidu,
-
apmaksā pirkumu.
2.3. Pasūtījums tiek uzskatīts par pabeigtu un līgums stājas spēkā brīdī, kad maksājums ir veiksmīgi saņemts Internetveikala bankas kontā.
3. Apmaksas noteikumi
3.1. Norēķinu valūta Internetveikalā ir eiro (€).
3.2. Maksājumu apstrādi nodrošina maksājumu platforma makecommerce.lv, tāpēc Internetveikals maksājumu veikšanai nepieciešamos personas datus nodod Maksekeskus AS.
3.3. Pieejamās maksājumu metodes:
-
Latvijas internetbankas: Swedbank, SEB, Citadele, Luminor
-
Visa/Mastercard maksājumi
3.4. Veicot maksājumu caur internetbanku, pasūtījuma veikšanas noslēgumā jāspiež poga "Atgriezties pie tirgotāja", lai nodrošinātu veiksmīgu pasūtījuma apstrādi.
4. Piegādes noteikumi
4.1. Preču piegādi nodrošina Omniva pakomāti Latvijā.
4.2. Piegādes izmaksas tiek attēlotas pirms pasūtījuma apstiprināšanas.
4.3. Preču piegāde tiek veikta 1-5 darba dienu laikā no maksājuma saņemšanas brīža. Izņēmuma gadījumos piegāde var aizņemt līdz 20 kalendāra dienām, par ko klients tiks informēts.
4.4. Klients ir atbildīgs par precīzu piegādes informācijas sniegšanu.
5. Atteikuma tiesības
5.1. Klientam ir tiesības atteikties no preces 14 dienu laikā pēc tās saņemšanas.
5.2. Lai izmantotu atteikuma tiesības, klients aizpilda atteikuma veidlapu (ievietot saiti) un nosūta to uz e-pastu (ievietot e-pastu).
5.3. Atgrieztajām precēm jābūt nelietotām, oriģinālā iepakojumā.
5.4. Atgriešanas izmaksas sedz klients, izņemot gadījumus, kad prece neatbilst pasūtījumam (bojāta, nepareiza prece).
5.5. Internetveikals atmaksā naudu 14 dienu laikā pēc preces saņemšanas.
6. Patērētāja tiesības par līgumam neatbilstošu preci
6.1. Ja piegādātajai precei ir defekts, klientam ir tiesības iesniegt sūdzību 2 nedēļu laikā no defekta konstatēšanas, bet ne vēlāk kā 1 mēneša pēc preces saņemšanas.
6.2. Sūdzību var iesniegt, rakstot uz e-pastu (elektrogm@inbox.lv).
6.3. Ja prece ir bojāta, klientam ir tiesības pieprasīt tās labošanu, apmaiņu vai pilnu naudas atmaksu.
6.4. Internetveikals sniedz rakstisku atbildi uz sūdzību 15 dienu laikā.
7. Pircēja personas datu apstrāde
7.1. Internetveikals apstrādā tikai tos personas datus, kas nepieciešami pasūtījuma veikšanai un piegādei (vārds, uzvārds, adrese, e-pasts, tālrunis).
7.2. Internetveikals nodod personas datus Omniva piegādes pakalpojuma sniedzējam, lai nodrošinātu piegādi.
7.3. Ja klients ir piekritis saņemt jaunumu paziņojumus, Internetveikals izmantos e-pasta adresi mārketinga nolūkos. Klients var atteikties no jaunumu saņemšanas, rakstot uz (elektrogm@inbox.lv).
8. Strīdu izšķiršana
8.1. Visi strīdi tiek risināti sarunu ceļā.
8.2. Ja vienošanās netiek panākta, strīdu var nodot izskatīšanai Patērētāju tiesību aizsardzības centram vai Latvijas Republikas tiesā.
8.3. Klientam ir tiesības vērsties Eiropas patērētāju strīdu izšķiršanas platformā (https://ec.europa.eu/odr).